Nowy film o Conanie?

przez , 10.gru.2007, w Gry i inne wieści

Nie wiem czy wiecie ale planują nakręcić nowe filmy o Conanie! Producenci wrzucili do netu teaser plakatu do tego nowego filmu o Conanie! Jak na razie nie wiadomo nic więcej poza tym że studio Millennium Films przejęło prawa do
realizacji nowej serii filmów o legendarnym bohaterze powieści Roberta E. Howarda, Conanie Barbarzyńcy za kilka milionów dolców. Dobrze, że jacyś szejkowie arabscy nie zdążyli tych praw za tak „małą” kasę kupić. Produkcje mają zacząć na początku 2008 roku. Na plakacie pojawiła się informacje (mam nadzieje ze prawdziwa) że premiera filmu będzie jakoś w 2009 roku. Byłoby wspaniale zobaczyć nową wizję Conan’a Barbarzyńcy, wraz z nowymi efektami specjalnymi, ciężkim i mrocznym klimatem fantasy. Czułbym się naprawdę wspaniale, gdyby poszli w tym kierunku. Może gra która się zwać będzie Age of Conan, wyznaczy jakiś swego rodzaju trend, dzięki czemu pomoże wizjom przyszłych reżyserów.

To super informacja dla każdego fana postaci Conana!A tak serio, jestem zadowolony ale z drugiej strony zastanawiam się jakim cudem chcą oni zastąpić, Arniego? Pierwsze filmy o Conanie były genialnie – rola Arnolda przeszła do historii
wiec kto może się z nim równać? Z jego mięśniami, charyzmą i w ogóle.Będzie ekstremalnie ciężko wybrać kogoś, kto zastąpi Arnolda, ale muszą próbować. Nie wierzę, żeby tego typu osoba jak Arnold, była aż tak rzadka do znalezienia, więc musi im się udać. Zdaję sobie sprawę, że Arnold jest tylko jeden, ale co jeszcze mogą zrobić. Wracając do wątku o Age of Conan, to będzie gra rodzaju MMORPG i krążą pogłoski, że zostanie zlokalizowana na polski rynek wraz z polskim abonamentem koło trzech dych za miesiąc. Nieźle co nie?

Komentowanie nie jest możliwe więcej...

Pierwsza ksiązka o przygodaach Conana to

przez , 27.lis.2007, w Ze świata Conana

Conan i godzina smoka – napisana przez nieżyjącego już zaraz po jej napisaniu Roberta E.Howarda. Oczywiscie jak umarł inni autorzy na zasadzie licencji zapewne :P pisali o Conanie przeróżne opowiadania. Mielismy Conana Niszczyciela, Conana, Wedrowca, Conana Barbarzyńce, Conana Gladiatora i tak dalej i tak dalej przez jakies 80 -80 książek. Conan nalezy do gatunku literatury Fantasy i specyficznego jej nurtu tzw Heroic Fantasy – czyli jeden koleś idzie i wszystkich klepie. Oczywiscie każda kobieta po drodze wpada w jego ramiona a wlasciwie sama sie na niego rzuca taki jest gorący i wogole…Czyli bohater kontra reszta świata – typowy przedstawiciel amerykanskiej pop kultury. Co tam, że papka. Od intelektualizacji mamy książki naukowe, a od Conan’a nie wymagam jakiejś głębszej filozofii, tylko krwii, mordu, zabijania złych i niedobrych ludzi jak i potworów.

Żałuję, że sam Robert E. Howard nie zdążył rozwinąć bardziej Hyborii i inni byli zmuszeni zrobić to za niego. Kto wie, jakie by wtedy wyszły osadzone w Hyborii filmy o Conanie lub też jego podobnym. Nie wspominając, że producenci Age of Conan: Hyborian Adventures, by mieli ułatwione zadanie i nie musieliby wymyślać nowego kontentu. Sam oczekuję od gry mniej więcej tego, czego sam film o Conanie mi nie dał – czyli poczucie prawdziwie brutalnego, barbarzyńskiego i dorosłego świata.

Zastanawiam się tylko jaką postać sobie stworzę. Myślałem żeby stworzyć coś w rodzaju klona Conan’a, ale to raczej chybiony pomysł. Pewnie dużo osób wpadnie na ten sam pomysł, więc raczej z niego zrezygnuję. Jedyne co jest pewne, to jest to, że stworzę sobie barbarzyńcę z dual-wield jeśli się będzie dało.

Komentowanie nie jest możliwe więcej...

CONANOWY BLOGAS

przez , 30.paź.2007, w Gry i inne wieści

kto nie kojarzy Conana?no chyba każdy kto się szanuje chociaż troche i nazywa siebie powiedzmy fanem fantastyki, zna tą postać czy z książek czy z filmów ( ehh ten Arnie), wielki maksymalnie umięśniony pradawny koks z mięsniami o
twardości kopozytowych mieszanin z tytanem ( no że bardzo twarde ;P ) uzbrojony w miecz, którym pozbawił życia, połowe Hyborni + prawdopodobnie innych krain…O przygodach tego zabijaki napisano bardzo dużo, (tak z 90 książek ) i jest to chyba klasyk jeśli idzie o literature heroic fantasy ( czyli chodzi jeden i klepie wszystkich dookoła i nikt go nawet nie draśnie). Będe pisał właśnie o nim. To i tamto. Zobaczymy jak będzie.

Na pewno mam zamiar pisać właśnie o książkach jak i o filmach, ale również mam zamiar pisać o nadchodzącej grze osadzonej w uniwersum Conan’a, która będzie się zwać Age of Conan: Hyborian Adventures. Sama gra ma być rodzaju
MMORPG i oferować coś, czego obecne gry nie posiadają, czyli rewolucyjny system walki, w którym będziemy zmuszeni oddawać każdy, dosłownie każdy cios czy puszczać czas, wyprowadzając rozmaite combosy. Nie wspominając jeszcze o możliwości zadaniu trafienia krytycznego, w przypadku trafienia w głowę czy w jakiś czuły punkt jako osoba strzelająca z łuku. Genialne co nie? Ogólnie gra zapowiada się świetnie i mam nadzieję napisać o niej więcej jak tylko będzie wiadomo coś więcej.

W międzyczasie zapraszam do czytania moich postów na temat Conan’a i jego przyjaciół, a w zasadzie jednego przyjaciela zwanego mieczem dwuręcznym.

Pozdrawiam was wszystkich i do zobaczenia zapewne w krótce. Trzymajcie się.

Komentowanie nie jest możliwe więcej...